Vaatteiden vaihtelun iloa... Melkein aina kuitenkin hameessa:)
Hieno asu ja tosiaan tähän hetkeen sopivat värit! T: Villasukkavihulainen
Onneksi löytyi edes tuo pusero tuohon väriin sopivana:)
Hieno asu ja tosiaan tähän hetkeen sopivat värit! T: Villasukkavihulainen
VastaaPoistaOnneksi löytyi edes tuo pusero tuohon väriin sopivana:)
Poista